Istnieją takie książki, których legenda i tajemnica dominują nad tym co znane. „Dziennik. Wyprawa 1907” od Wydawncitwa FoxGames to książka i gra w jednym. Interaktywna gra książkowa, której opowieść zabiera nas na pokład statku podczas wyprawy morskiej w roku 1907. Niestety dziennik nie przetrwał – dopiero dzisiaj udało się odnaleźć porozrzucane strony i zapoznać się z tajemniczą zawartością! Zagadka goni zagadkę a tajemnica zdaje się wyjaśniać…

dziennik-wyprawa-1907-b-iext55365048-826x1024 Dziennik. Wyprawa 1907 – FoxGames

•          Autor: Kiafas Giorgios

•          Wydawnictwo: Foxgames

•          Do kupienia TUTAJ

Nowa przygoda dla fanów „Dziennika 29”.

Tajemniczy dziennik to nic innego jak zapiski z legendarnej wyprawy morskiej z 1907 roku. Wiele osób nie wierzyło w jego istnienie. To zapis tajemniczych wydarzeń i spotkań z potworami z głębin, spotkanie z mrocznymi snami i wiadomościami z innych wymiarów. Sekret goni sekret – a tajemnicze zagadki tu i teraz czekają na śmiałka, który podejmie się ich rozwiązania.

Dziennik ma formę interaktywnej książko- gry. Podczas rozwiązywani zadań i zapoznawania się z fabułą łączymy się także z Internetem. Wchodzimy na stronę www.wyprawa1907.pl.  Za jego pośrednictwem przesyłamy rozwiązanie zagadki. W zamian otrzymujemy kody, które zapisujemy w dzienniku. W razie problemów skorzystać można z podpowiedzi. I nie jest to rzadka sytuacja – zagadki bywają bardzo ambitne. Podpowiedzi zabierają czytelnikowi kilka stopni poczytalności, które odliczacie zgodnie ze swoim sumieniem na samym końcu książki. Wszystkie zagadki łączą się w jedną spójną historię – Matta Emersona, który znalazł dziennik na progu własnego mieszkania i od tej pory stał się on jego obsesją. Uważajcie, bo może stać się to także waszym udziałem.

Klimat przygody osnutej grozą budują fenomenalne grafiki, które do złudzenia oddają klimat dziennika pokładowego z wyprawy morskiej sprzed ponad stu laty. Grafiki są po prostu rewelacyjne. Pełne mroku, niebezpieczeństwa, tajemniczych symboli, potworów, demonów i klimatu śmierci czy zagrożenia. Do tego tajemnicze notatki sporządzone przez mężczyznę. Wszystko napisane ręką ludzką… czarno na białym.

W środku znajdziemy ponad 40 zagadek – sporo! Zagadki są bardzo zróżnicowane i ciekawe. Znajdziemy tutaj schematy, labirynty, kalendarze, szyfry, symbole oraz teksty, które wymagają skupienia i koncentracji. Zdecydowanie więcej zagadek i myślenia niż fabuły i czytania.

Z uwagi na poziom trudności oraz wszechobecny klimat grozy zdecydowanie Dziennik polecam od około 14 lat bez górnego limitu wieku.

dziennik-wyprawa-1907-b-iext55365048-826x1024 Dziennik. Wyprawa 1907 – FoxGames

Jeśli czytacie zabawy, która dodatkowo będzie sensownym wysiłkiem intelektualnym – zdecydowanie to dobra pozycja. Osadzona w klimacie z bardzo dużym osadzeniem w klimacie grozy. Świetny pomysł na prezent dla ambitnego nastolatka i nie tylko! Klimat grozy i zagadkowe tajemnice stają przed Wami jak nigdy dotąd!


annakamyszek

Anna Kamyszek-Cieślarczyk – psycholog, coach, trener biznesu i umiejętności psychospołecznych. Pasjonatka rozwoju i wspomagania potencjału. Mama, żona i szczęściara.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

%d bloggers like this: